wtorek, 25 listopada 2008


Z przyjemnością zapraszamy wszystkich wielbicieli "gęsiej skórki" i zjeżonych na karku włosów do spedzenia z nami uroczej nocy z opowiadaniami grozy :)

SOBOTA - 29.11.2008 godz.23.00

Zapowiada się mrocznie...

...Ona przystanęła. Poczuła silne stężenie TEJ woni. Zatrzymała wzrok na siedzącym na ganku człowieku.
- przyszłaś szmato -wymamrotał pod nosem, jednoczesnie skubiąc palcami sumiaste wąsisko.
- jestem - wycharczała - jestem po Ciebie - jej szkliste oczodoły rozbłysły błękitnym ogniem.
- nie weźmiesz mnie -odbąknął - nie po mnie przyszłaś! - po ciebie Drwalu, Ty wiesz, że po Ciebie - Znów wyraźniej poczuła tą woń, mocną intensywną, woń końca.
- czego chcesz ? - chyba się wystraszył.
- Ja nie chcę, Ja sobie biorę - bezszelestnym gestem wyciągnęła zza pazuchy, wielki biały kawał papieru. Szybkim ruchem przystawiła mu go przed oczy - widzisz, to Twoje dane: Kazimierz Drwal...

Zapraszamy...adres znasz... nie czekaj...zacznij sie bać już dzisiaj ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz